Voor mannen, vrouwen en stellen
Hallo, ik ben een vrolijke dame en ik ben biseksueel. Dit heeft voor mij vele voordelen want zo kan ik dan afspreken met niet alleen mannen maar ook met vrouwen en stellen. Ik heb niet echt...
Zoekintentie
Bekijk profielen van rijpe vrouwen en milfs van 50 jaar en ouder.
Hallo, ik ben een vrolijke dame en ik ben biseksueel. Dit heeft voor mij vele voordelen want zo kan ik dan afspreken met niet alleen mannen maar ook met vrouwen en stellen. Ik heb niet echt...
Ik heb kennissen die de hele dag maar een beetje op de bank voor de televisie zitten. Dit is echt niets voor mij en dit wil ik ook niet. Erotiek maakte eerder een belangrijk deel van mijn le...
Waarschijnlijk ben ik oud genoeg om je oma te zijn. Wanneer dit lastig voor je is dan is dit geen probleem en dan ga je op zoek naar iemand die meer van je eigen leeftijd is. Vind je het wel...
Hoewel ik al flink op leeftijd ben voel ik mij nog steeds geen bejaarde. Ook toen mijn man nog leefde voelde ik mij nog jong en hadden we nog veel sex. Dat mis ik enorm en nu ook een hele ti...
Dag mannen ik ben op zoek naar iemand om mijn leven een beetje leuker te maken. Zelf ben ik best al wel oud maar ik hoop dat dit geen belemmering is. Misschien zijn er hier wel mannen die he...
Het plezier dat is de laatste tijd een beetje verdwenen uit mijn leven en dat is best vervelend. Daarom zou ik graag willen dat er mannen reageren die mij weer helpen het plezier terug te vi...
Het gebeurde eigenlijk zonder dat ik er erg in had. Ik was in gesprek met een jongere man die hier wat kwam installeren. Van het ene op het andere moment hadden we sex en ik moet zeggen dat...
Eens in de zoveel tijd moet je een beetje vernieuwen en dan wil ik graag wat nieuw vlees proeven. Dit moet dan wel van jongere mannen zijn. Laten we zeggen dat de mannen tot vijfendertig jaa...
Laatst vroeg een jongere vriendin mij of ik op mijn leeftijd nog wel zin in sex had. Hier heb ik dan ook meteen maar de vraag op teruggesteld waarom dit niet zo zou zijn? Natuurlijk heb ik n...
Waar ik graag aan doe dat is zwoele sex. Al dat harde gedoe dat hoeft niet zo voor mij en daar hoef je ook geen contact voor op te nemen. Ben je iemand die het niet erg vindt dat een dame ee...
Bij 50 plus dating wil je snel leeftijd, plaats en profieltekst kunnen vergelijken. Daarom staan profielen met foto en leeftijd direct bovenaan.
Bekijk eerst wie bij je past. Spreekt een profiel je aan, dan kun je vanuit de pagina direct een bericht sturen.