Zoekintentie

50 plus dating

Bekijk profielen van rijpe vrouwen en milfs van 50 jaar en ouder.

18+ profielen Discreet bekijken Zoeken per woonplaats Direct bericht sturen

50-plus profielen

97 profielen
Ben een echte gilf!

Ben een echte gilf!

Leek 64 jaar Nienke Groningen

Hallo wat spannend dit zeg. Waar ik wel op hoop dat zijn mannen die van een echte gilf houden. Als je dit doet dan ben ik de vrouw voor jou. Zelf woon in in Leek en ik ben op zoek naar manne...

Kinky oma is op zoek

Kinky oma is op zoek

Nijmegen 66 jaar Mia Gelderland

Hallo allemaal, leuk hoor maar toch ook wel een beetje spannend. Ik hoop dat ik een aantal leuke reacties kan verwachten en ik zal dan ook maar snel vertellen wat ik hier hoop te vinden. Mij...

Rijke Weduwe Zoekt Man

Rijke Weduwe Zoekt Man

Almere 65 jaar Madelijntje Flevoland

Alleen zijn is echt niet leuk. Nu zullen de meeste dit wel kunnen begrijpen als je dezelfde ervaring hebt. Iedereen wil het gezellig hebben en een beetje spanning in het leven dat is natuurl...

Rijpe Vrouw Zoekt Contact

Rijpe Vrouw Zoekt Contact

Rotterdam 59 jaar Leintje Zuid-Holland

Hallo en groetjes uit Rotterdam. Ik ben Leintje en ik ben iemand die erg beroemd (of berucht) is in Rotterdam. Vooral bij mij in de buurt kennen ze mij allemaal. Dit komt omdat ik graag een...

Zoek per provincie

Woonplaatsen

Verder zoeken

Profielen van 50-plus vrouwen

Bij 50 plus dating wil je snel leeftijd, plaats en profieltekst kunnen vergelijken. Daarom staan profielen met foto en leeftijd direct bovenaan.

Rustig kijken, daarna reageren

Bekijk eerst wie bij je past. Spreekt een profiel je aan, dan kun je vanuit de pagina direct een bericht sturen.