Bejaarde is het alleen zijn zat
Het is nu wel eens een keer klaar en ik ben het alleen zijn helemaal zat. Daarom wil ik nu echt eens in contact komen met een leuke man waar ik weer leuke dingen mee kan doen. Verliefd worde...
Zoekintentie
Bekijk profielen van rijpe vrouwen en milfs van 50 jaar en ouder.
Het is nu wel eens een keer klaar en ik ben het alleen zijn helemaal zat. Daarom wil ik nu echt eens in contact komen met een leuke man waar ik weer leuke dingen mee kan doen. Verliefd worde...
Poeh, dat valt nog niet mee zeg. De laatste maanden loop ik al in mijn hoofd met het idee om mij aan te melden op een sexdateplek. Toch is er altijd iets wat me tegen heeft gehouden. Nu heb...
Dag heren, mijn naam is Marie en de reden dat ik hier sta is omdat ik graag mannen wil leren kennen. Met deze mannen wil ik dan graag ondeugende zaken gaan doen. Als het je wens is om met ee...
Hallo wat spannend dit zeg. Waar ik wel op hoop dat zijn mannen die van een echte gilf houden. Als je dit doet dan ben ik de vrouw voor jou. Zelf woon in in Leek en ik ben op zoek naar manne...
De hele dag maar een beetje thuis zitten dat is niets voor mij en dat wil ik ook niet. Wat ik wil dat is een actief leven en dat zou ik dan graag willen vinden met een leuke man. Onder dit a...
Hallo allemaal, leuk hoor maar toch ook wel een beetje spannend. Ik hoop dat ik een aantal leuke reacties kan verwachten en ik zal dan ook maar snel vertellen wat ik hier hoop te vinden. Mij...
Hallo mannen, hopelijk zijn jullie het met mij eens want ik vind dat ik er nog best goed uitzie voor mijn leeftijd. Wanneer jij dit ook vindt en zin hebt om eens een afspraakje te hebben dan...
Alleen zijn is echt niet leuk. Nu zullen de meeste dit wel kunnen begrijpen als je dezelfde ervaring hebt. Iedereen wil het gezellig hebben en een beetje spanning in het leven dat is natuurl...
Hallo en groetjes uit Rotterdam. Ik ben Leintje en ik ben iemand die erg beroemd (of berucht) is in Rotterdam. Vooral bij mij in de buurt kennen ze mij allemaal. Dit komt omdat ik graag een...
Hallo mannen, na een tijdje rust is het weer tijd om nieuwe mannen te vinden. Daar zou ik graag snel mee willen afspreken. Natuurlijk wil ik op mijn leeftijd geen relatie meer. Die tijd is g...
Bij 50 plus dating wil je snel leeftijd, plaats en profieltekst kunnen vergelijken. Daarom staan profielen met foto en leeftijd direct bovenaan.
Bekijk eerst wie bij je past. Spreekt een profiel je aan, dan kun je vanuit de pagina direct een bericht sturen.