Zoekintentie

50 plus dating

Bekijk profielen van rijpe vrouwen en milfs van 50 jaar en ouder.

18+ profielen Discreet bekijken Zoeken per woonplaats Direct bericht sturen

50-plus profielen

97 profielen
Oudere Vrouw Wil Sex

Oudere Vrouw Wil Sex

Emmen 53 jaar Romana Drenthe

Nu heb je er misschien wel eens van gehoord dat het zo is dat des te ouder de vrouw is des te meer sex deze wil. Nu is dit bij mij ook het geval en ik word dan ook met de dag geiler. Nu hang...

Oudere Vrouw Zoekt Sex

Oudere Vrouw Zoekt Sex

Nijmegen 54 jaar Jose Gelderland

Hallo, het is leuk om mij hier te kunnen aanmelden en weer op zoek te kunnen gaan naar een man. Nu heb ik wel een vaste sexvriend maar aangezien deze het steeds drukker krijgt met zijn werkz...

Oudere Vrouw Voor Sex

Oudere Vrouw Voor Sex

Alkmaar 51 jaar Marjan Noord-Holland

Eerst wilde ik het nog niet echt geloven maar nu begin ik echt te denken dat ik geen leuke dates meer kan vinden. Laat ik me overigens eerst eens voor gaan stellen want dat is wel zo netjes....

Dol op tatoeages en op sex

Dol op tatoeages en op sex

Montfoort 53 jaar Liv Utrecht

Tatoeages en sex dat zijn toch wel mijn twee grootste liefdes. Op de foto kun je al een aantal tattoos zien maar ik heb er nog meer. Deze mag je dan zien als we afspreken. Je ziet deze tatoe...

Zoek per provincie

Woonplaatsen

Verder zoeken

Profielen van 50-plus vrouwen

Bij 50 plus dating wil je snel leeftijd, plaats en profieltekst kunnen vergelijken. Daarom staan profielen met foto en leeftijd direct bovenaan.

Rustig kijken, daarna reageren

Bekijk eerst wie bij je past. Spreekt een profiel je aan, dan kun je vanuit de pagina direct een bericht sturen.